:: دلـ‌صــــدا ::

:: دلـ‌صــــدا ::

این‌که می‌گویم فقط بینی و بین الله:
فاطمه جان! بعدِ تو هم‌صحبتم شد چاه...

بایگانی

دل‌شکسته | حامد زمانی

سه شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۳، ۰۴:۱۳ ق.ظ

دل‌شکسته (تیتراژ شهر باران)

بیا و قصه‌مو خودت روایت کن

حالا خودت قضاوت کن!

اگه بدم چرا هوامو داری؟

آخه فدای تو! چه‌قدر فداکاری!

مگه به من بدهکاری؟

می‌بخشی من رو منّت نمی‌ذاری

نبودی و هزار دفعه زمین خوردم

نبودی و کم‌آوردم

ولی همه‌ش به داد من رسیدی

با هرکی غیر تو اگه که سرکردم

آخرش ضرر کردم

وقتی باشی حرومه ناامیدی

دل شکسته قیمتی‌تره، آره

صدای بهتری داره

خدا! ببین چه‌قدر دلم شکسته

بیا و لحظه‌هامو آسمونی کن

بیا و مهربونی کن

بیا ببین چقد دلم شکسته

پشیمونم از این مسیر وارونه

از این‌که گم شده خونه

از این‌که از سر خودم زیادم

پشیمونم ولی بازم دلم قرصه

یکی حالمو می‌پرسه

تو لحظه‌ای که شمع رو به بادم

  • لایتنــــــــاهی ...

شهر باران

دلشکسته

ماه رمضان

حامد زمانی